Opravdu účinné cvičení

Při správně prováděném cvičení pilates můžeme dostat pořádně „do těla“, je velice účinné. Pokud si k tomu vezmeme na pomoc ještě balanční pomůcky, dostanou pořádně zabrat i ti z nás, kteří mají v oblibě silový trénink. Proč zvolit právě toto cvičení? Čím nám je užitečné?
 cvičení u míče
Tělo pod kontrolou
Ne náhodou nazval autor knihy (Joseph Pilates), která pilates celosvětově proslavila „Kontrola“. Když ho cvičíme, provádíme velmi soustředěné, vědomé, plně kontrolované pohyby. Tělo stále „hovoří“, „radí se“ s hlavou. Naučíme se používat svaly, o jejichž existenci jsme dosud ani nevěděli. Především ty vnitřní, hluboko uložené. Naučíme se posílit svaly pánevního dna, účinně protáhnout páteř, správně dýchat.
 
Duševní odpočinek
Hlavamyslí na cvičení, ne na každodenní stresující záležitosti, povinnosti či trápení. Nemá na ně při této aktivitě čas. Psychicky si odpočineme!
 cvičení u oken
Není náročné na čas a místo
Jedná se o pohybovou aktivitu, která se dá provádět prakticky kdekoli a kdykoli. Stačí trochu místa, podložka, pohodlné oblečení a pár minut času. Velice vhodné je toto cvičení pro ty z nás, kteří nechtějí či nemohou za sportem dojíždět. Ocení ho třeba mladé maminky, co se starají o miminko. Mohou cvičit doma, když mimi spinká. Pro ně je pilates ideálním sportem nejen z důvodů časových, ale také zdravotních (dostane je po porodu do dobré kondice).
 
Zdravé návyky
Dovednosti, které při provádění cviků získáme jsou pro nás velmi přínosné. Do „běžného života“ si pak přineseme lepší držení těla při chůzi i ve stoji. Dále si zvykneme volit vždy vhodný, tělo nezatěžující postoj při fyzické práci (například zvedání a nošení břemen).
 
Lepší sex
Velice příjemným bonusem je pak to, že kvalitněji prožíváme sex. Potvrzuje to mnoho žen (i mužů). Jak je to možné? Je to díky posílení, prokrvení a uvolnění potřebných částí našeho těla!